36 987

Procedura reklamacyjna

Czy produkt, który zakupiłeś na www.feedermethod.pl, www.haldorado-shop.sk, www.haldorado-shop.cz, www.feedermethod.cz, www.feedermethod.sk, feedermania.sk lub www.goldcarp.sk jest uszkodzony?

Wiem, że to nie jest przyjemne, dlatego chcemy zaoferować Ci kilka wskazówek, jak uniknąć problemów i jak postępować, aby reklamacja została jak najszybciej rozpatrzona.

1. Jak złożyć reklamację

Najlepiej skontaktować się z nami drogą mailową lub pod numerem telefonu 605 757 781 lub +421 35/77 01 125, gdzie otrzymasz informacje na temat dalszego postępowania.

Podczas składania reklamacji klient musi dostarczyć reklamowany towar w czystym stanie, bez uszkodzeń mechanicznych, najlepiej w oryginalnym opakowaniu wraz z instrukcjami obsługi (jeśli są one dostępne) do fachowej oceny przez autoryzowany serwis.

Do przesyłki wraz z produktem należy dołączyć:
- kopię dowodu zakupu
- kartę gwarancyjną, jeśli została wydana
- szczegółowy opis reklamowanego defektu produktu

Reklamowany towar należy wysłać na nasz adres:
Rybárske potreby Gold Carp
Námestie Kossutha 5
94501 Komárno
Słowacja

Prosimy, nie wysyłać reklamowanego towaru za pobraniem !!

Proszę o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki oraz użycie materiałów amortyzujących, aby towar nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.

2. Rozpatrzenie i zakończenie reklamacji

Zgodnie z prawem serwis ma 30 dni kalendarzowych na ocenę błędu i naprawę.

Protokół reklamacyjny zostanie wystawiony po otrzymaniu reklamacji.

W przypadku uzasadnionej reklamacji produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy bezpłatnie w ramach naprawy gwarancyjnej lub w przypadku niemożności naprawy, zostaną zwrócone pieniądze.

Klient zostanie poinformowany o rozpatrzeniu reklamacji telefonicznie lub mailowo.

Przy składaniu reklamacji obowiązują postanowienia Warunków Handlowych i Reklamacyjnych

Klient jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki, kompletności opakowania, czyli towaru i jego opakowania bezpośrednio po otrzymaniu. W przypadku stwierdzenia mechanicznego uszkodzenia towaru lub braku towaru, klient ma obowiązek skontaktować się z nami najpóźniej następnego dnia roboczego po odbiorze przesyłki.

Odpowiedzialność za uszkodzenie w trakcie transportu ponosi przewoźnik, ponieważ cały towar jest ubezpieczony na pełną wartość.

Klient jest zobowiązany w przypadku uszkodzenia przesyłki zachować jej pierwotne opakowanie do wglądu dla firmy transportowej oraz do dokumentacji fotograficznej.

Po zgłoszeniu uszkodzonej przesyłki (uszkodzony lub brakujący towar) odpowiedni pracownik firmy kurierskiej sporządzi protokół szkody i dokumentację fotograficzną.

Na podstawie sporządzonego przez nas protokołu reklamacyjnego będziemy mogli dokonać usunięcia wad towaru, udzielić rabatu na towar lub w przypadku nieusuwalnych wad dostarczyć nowy towar.

Przed pierwszym użyciem klient jest zobowiązany do zapoznania się z warunkami gwarancyjnymi, w tym z instrukcją obsługi, a następnie konsekwentnego stosowania się do tych informacji.

W przypadku odbioru osobistego klient musi natychmiastowo sprawdzić zawartość paczki. Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia produktu (lub jego części) wynikającego z użytkowania. Krótszy okres życia produktu nie może być uznany za wadę.

W przypadku, gdy produkt nie jest zgodny z umową kupna-sprzedaży (tzw. Niezgodność z umową kupna-sprzedaży), klient ma prawo żądać od sprzedającego darmowej i niezwłocznej naprawy rzeczy zgodnie z wymaganiami kupującego, albo wymiany towaru. Jeśli taka procedura nie jest możliwa, klient może żądać odpowiedniego obniżenia ceny towaru lub odstąpić od umowy. Powyższe nie ma zastosowania, jeśli klient wiedział o niezgodności z umową przed otrzymaniem towaru lub sam doprowadził do niezgodności z umową. W przypadku niezgodności towaru z umową, konsument ma prawo do tzw. rekompensaty i to:
- bezpłatnej naprawy towaru do stanu odpowiadającego umowie poprzez naprawę
- odpowiedniego obniżenia ceny towaru
- dostawy zastępczej towaru
- odstąpienia od umowy

Początkowo konsument może żądać od sprzedającego darmowej naprawy lub bezpłatnej dostawy towaru zastępczego. Klient ma prawo do wymiany towaru tylko wtedy, gdy jest to proporcjonalne do charakteru wady. Decyzję o proporcjonalności ustala autoryzowane centrum serwisowe za pomocą pisemnej oceny tej wady. Na podstawie tej decyzji będziemy postępować zgodnie z prawem.

Prawa z tytułu odpowiedzialności za wady są składane u sprzedającego, u którego produkt został zakupiony.

Jeśli do naprawy wyznaczona jest inna osoba (np. autoryzowany serwis), sprzedający jest zobowiązany do przyjęcia reklamacji, a następnie przekazania jej do autoryzowanego serwisu. Sprzedający podejmie decyzję w sprawie reklamacji natychmiastowo, w przypadkach skomplikowanych na podstawie opinii autoryzowanego serwisu. Czas potrzebny na fachową ocenę wady nie jest wliczany do tego okresu.

Ostrzeżenie !!

Jeśli klient oddał otrzymany towar bez oryginalnego opakowania lub dodatkowego opakowania, firma Vojtech Luka nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia towaru w trakcie transportu do centrum serwisowego.

Operator sklepu internetowego Vojtech Luka LaH nie ponosi odpowiedzialności i nie będzie spełniał warunków określonych dla gwarancyjnych reklamacji w przypadku awarii spowodowanych: niewłaściwym użytkowaniem, nieprofesjonalnym ingerowaniem w urządzenie (jeśli jest elektroniczne), nieprofesjonalnym rozebraniem towaru lub innym naruszeniem warunków gwarancji, co stwierdził serwisant. Klient zobowiązuje się również do pokrycia wszystkich kosztów związanych z ewentualnym usunięciem takiej wady, która nie została uznana za gwarancyjną.

Cena dopravy

- Objednávky do 2340Kč - 172Kč

- Objednávky 2340-4628Kč - 113Kč

- Objednávky nad 4628Kč - 86Kč

Ceny jsou uvedeny s DPH

Dodání Zboží

- dobírkou prostřednictvím UPS spravidla do 1-3 pracovné dni 

Více informací

Skladové zásoby

×
Skladové zásoby

Vidíte na stránce

Rýchlé dodání

×
Rýchlé dodání

1-3 pracovné dni

×
Specializovaný na Feeder

Eshop zaměraní na feeder

×
Cena dopravy

- Objednávky do 2500Kč - 180Kč

- Objednávky 2500-5000Kč - 125Kč

- Objednávky nad 5000Kč - 95Kč

Ceny jsou uvedeny s DPH

DODACÍ LHŮTA

×
DODACÍ LHŮTA

1-3 pracovné dni

×
×