- osobiście w sklepie stacjonarnym w Komárnie
- elektronicznie na stronie internetowej
- Karta bankowa lub przelew bankowy
27 zł
Przy odbiorze przesyłki odbiorca (klient) jest zobowiązany sprawdzić nienaruszoność paczki!!! Paczka nie może wykazywać znaków rozległych uszkodzeń (rozerwane opakowanie, deformacje i inne rozległe uszkodzenia). Po otrzymaniu paczki prosimy o sprawdzenie jej zawartości. W przypadku uszkodzenia lub brakującego towaru prosimy o kontakt najpóźniej następnego dnia roboczego po otrzymaniu przesyłki!! Reklamacje dotyczące mechanicznego uszkodzenia towaru, które nie zostaną zgłoszone w ciągu 24 godzin, nie będą brane pod uwagę ze względu na warunki transportowe przewoźnika! Odbiorca zobowiązany jest przechowywać oryginalne opakowanie przesyłki do wglądu dla firmy kurierskiej oraz do wykonania dokumentacji fotograficznej. Po zgłoszeniu uszkodzonej paczki (uszkodzony lub brakujący towar) odpowiedni pracownik firmy kurierskiej sporządzi protokół szkody i wykona dokumentację fotograficzną.
Jeśli istnieje duże zainteresowanie konkretnym towarem lub ten towar jest obecnie w zewnętrznym magazynie, może się zdarzyć, że przesyłka zostanie dostarczona później. W takim przypadku zawsze będziemy Państwa informować o terminie dostawy telefonicznie lub e-mailem.